Flashnews

  • S Radicalem se můžete vydat na silnici - modely SL a RXC mají SPZ
  • V Barceloně představen nejnovější okruhový speciál Radical SR 3 RSX

Radical SR3 SL

 

První civilní Radical, který je doma jak na silnici tak i na okruhu. Vyšší světlá výška umožnuje bezproblémový pohyb i v městském provozu. Díky nastavitelnému režimu jízdy v třech modech je použitelný za jakéhokoliv počasí i prostředí. Vozy SR3 SL jsou poháněny čtyřválcovými motory Ford 2000ccm s turbodmychadlem, společně s šestirychlostní sekvenční převodovkou řazenou paddle shift a diferenciálem, který byl speciálně pro tento typ vozu vyvinut. Jeho jízdní vlastnosti se velice přiblížily legendární SR8. Čtyřpístkové brzdiče s chlazenými brzdovými kotouči nabízejí úžasnou účinnost brzd. Jako ostatní modely SR3, i  Radical SL je vybaven FIA homologovaným crash boxem a bezpečnostní klecí a design vozu je identický s SR3. To vše nabízí vyvinutější aerodynamiku se spodním difusorem pro perfektní přítlak vozu. Univerzálnost vozu pak doplňují drobnosti pro provoz na silnicích. Je zde jiný difuzor, lemy blatníků a hlavně jiné zadní přítlačné křídlo. Dvosedadlový upravený kokpit umožnuje pohodlnou jízdu dvou lidí. Je dodáván s vestavěným přístrojem pro záznam dat o motoru a zdokonaleným LCD multifunkčním displayem. Hliníkové disky s centrální maticí. Možné použití silničních homologovaných pneumatik Dunlop.

PARAMETRY

  • Délka: 4,10 m
  • Výška: 1,04 m
  • Šířka: 1,79 m
  • Min. hmotnost: 675 kg
  • Max. rychlost: 260 km/h
  • 0-60 mph: 3,1 sec
  • 50-100 mph: 5,3 sec
  • Brzdné přetížení: 2,0
  • Boční přetížení: 2,5


Základní cena

  • 67000 GBP bez DPH 

Výbava


ŠASI

  • dvoumístné šasi s práškově lakovaným karbonovo-ocelovým rámem a vnitřní ochrannou klecí vyhovující bezpečnostním požadavkům FIA
  • přední hliníkový crash box absorbující náraz (struktura včelích pláství) vyhovující požadavkům FIA
  • vyjímatelný postranní rám

NÁDRŽ

  • 54-litrová palivová nádrž umístěná za místem řidiče vně bezpečnostní klece

KOKPIT

  • paddle shift - elektro-pneumatické rychlořazení s auto-blip systémem
  • plně seřiditelná konzole pedálů
  • bezpečnostní pás řidiče a spolujezdce vyhovující FIA požadavkům
  • karbonovo-kompozitová palubní deska
  • volant s rychloupínacím systémem a s bezpečnostní volantovou tyčí
  • AIM display s LED otáčkoměrem, ukazatelem převodů, shift light (kontrolka zařazení), display pro kontrolu všech parametrů, rychloměrů a výstražných světel
  • přepínač brzdného tlaku

MOTOR

  • čtyřválcový dvolitrový motor Ford 2000 ccm s turbodmychadlem
  • výkon motoru 300 koní
  • lamelová spojka
  • výfukové svody a tlumič výfuku z antikorozní ocele

PŘEVODOVKA A DIFERENCIÁL

  • šestirychlostní sekvenční podélně uložená převodovka, řazená pod volantem
  • diferenciál Quife
  • Powertec chladící systém s chladičem oleje

PODVOZEK

  • plně seřiditelný stabilizátor předního a zadního zavěšení – nerovná délka horního a spodního ramene zavěšení kola, namontované těhlice, centrální matice z kované ocele a vyměnitelné stabilizátory
  • seřiditelné tlumiče s vinoutou pružinou

BRZDY

  • čtyřpístkový brzdič
  • 240 mm x 25 mm chlazené přední a zadní kotouče

KOLA A PNEU

  • Radical litá hliníková kola s centrální maticí
  • na míru vyrobené silniční pneumatiky Dunlop

KAROSERIE

  • šestidílná odlehčená sklolaminátová karoserie s jednobarevným gelovým lakem
  • kompozitový přední difuzor s chladičem brzd a vyměnitelná přední kapota
  • náporové chlazení brzdových kotoučů
  • zpětná zrcátka
  • aerodynamické boční prahy
  • zadní křídlo ukončené bočními křidélky
  • silniční sada světel – dvojí světlomety , trojdílné zádní světlomety s blikači, zadní koncová světla včetně mlhových


DOPLŇKOVÁ VÝBAVA

  • levostranné řízení
  • odlehčená karbonovo-kompozitová karoserie
  • karbonové vysokopřítlakové zadní křídlo ukončené bočními křidélky
  • dvojitá karbonová přední aerodynamická křidélka
  • vysokopřítlakový kompozitový zadní difusor
  • karbonová zrcátka ve stylu Le Mans
  • Radical potisky
  • 280 mm x 25 mm přední plovoucí brzdové kotouče
  • 280 mm x 25 mm zadní plovoucí brzdové kotouče
  • třícestný seřiditelný titanový jednoplášťový tlumič INTRAX
  • vzduchový zvedací systém
  • kompletní telemetrie AIM
  • šestibodový bezpečnostní pás spolujezdce – schválený FIA
  • 77-litrová palivová nádrž dle předpisů FIA
  • přední sloupky chráničů hlavy (s pěnou k tlumení nárazů schválenou FIA - pár)
  • karbonovo-kompozitová opěrka hlavy (s pěnou k tlumení nárazů schálenou FIA)
  • možnost manuální aktivace hasicího systému
  • možnost elektrické aktivace hasicího systému
  • na míru šitá protiprachová bavlněná plachta na celý vůz